Elämän ABC... ja niin edelleen

 Ajattelin tehdä tällaisen aakkos postauksen, kun bongasin eräästä blogista ja mietin, että omalla kohdallani suurin osa on hyvin selkeitä vastauksia 😊

A: aurinko. Olen ikuinen kesänlapsi ja vaikka tykkäänkin kunnon talvesta, niin kyllä vaan aurinko antaa energiaa ja piristää kummasti päivää! Tänä vuonna on ollut ihanaa, kun on saanut varaslähdön kesään.

B: blogit. Luen paljon erilaisia blogeja ja nyt kun olen aloittanut kirjoittamaan omaani olen erittäin innoissani asiasta.

C: cafeteria. Kahvilamaailmassa olen saanut parhaan perehdytyksen työelämään, oppinut paljon uutta ja saanut jakaa omia neuvojani uusille työkavereille.

D: delfiini. Delfiinit on vaan niin söpöjä! Olen haaveillut pitkään, että pääsisin joskus uimaan delfiinin kanssa.

E: eläimet ylipäätään. Oli sitten kyseessä koira, kissa tai hevonen, kaikki eläimet ovat mielestäni ihania ja ansaitsevat mahdollisuuden hyvään ja turvalliseen elämään. Mielestäni jokainen ihminen, joka kohtelee eläimiä huonosti joutaisi hirteen!

F: farkut. Pillit, mother mallit, rikotut, tummat, siniset, you name it! Perusfarkut pelastaa aina päivän.

G: grilliruoka ja mökki! 

H: hiukset. Mähän olen nuorena ollut aikamoinen tukkakameleontti, vaikken siis ikinä ole mitään " rohkeita " värejä kokeillut. Mutta on päästä löytynyt punaista, brunea, melkein mustaa, platinablondia, raitoja. Permis, erilaista otsatukkaa, pitkää ja pätkää. Ajattelin jo kampaajalle menoa, mutta päätin antaa tänä kesänä auringon tehdä tehtävänsä ja vaalentaa hiukset luonnollisesti. 

I: isi <3 

J: Jonna, paras ystäväni <3

K: kesä, yllätys 😂

L: laulaminen. Olen pienestä asti tykännyt laulaa. Mutta olen kuitenkin hyvin ujo tämän jutun suhteen, joten laulan vain yksin ollessani, suihkussa tai joskus harvoin autossa S: n kanssa. Omasta mielestäni laulan ihan kohtuullisesti, mutta ei mua silti karaokeen saa ilman rohkaisuryyppyä!

M: Muru ja Minni <3

N: neuleet. Syksyisin on ihanaa kaivaa neuleet kaapista esille ja pukeutua lämpimästi.

O: opiskelu. Olen tosiaan suorittanut peruskoulun loppuun ja sen jälkeen amiksen. Välillä olen miettinyt opiskelemista, mutta en tiedä mitä haluaisin opiskella enkä kyllä osaisi elää enää mitään opiskelijaelämää. 

P: perhe <3

Q: quesadilla. Herkullinen tarjottava illan istujaisiin.

R: rakkaus.

S: no S, daa! <3

T: telkkari. En ole teeveen orja, mutta on muutamia sarjoja, joita tulee katsottua.

U: uusivuosi. En välitä raketeista, koska eläimet kärsivät joka vuosi usean tunnin ajan hölmöjen ihmisten vuoksi. Mielestäni raketit pitäisi kieltää tai sitten oikeasti rajata tarkka alue, millä vain ja ainoastaan raketteja saisi ampua. Mutta on ihanaa, että vuosi vaihtuu ja aina tammikuun 1. päivä voi aloittaa niin sanotusti " puhtaalta pöydältä ".

V: viini, varsinkin valkkari. Rankan viikon jälkeen lasillinen tekee ihan hyvää.

W: wokki. Erityisesti kanawokki.

X: nyt en keksi kyllä mitään 😂

Y: ystävät

Z: zoo, eli eläintarhat.

Å: tyhjää...

Ä: äiti

Ö: ötökät. Vihaan kaikkia hyönteisiä mitä maa päällään kantaa! Ja pelkään.. Yök

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unelma, joka ei toteutunut

Parga, sä veit mun sydämen

Kärsivällisyys palkitaan