Tämä vai tuo?

 Hola amigos! <3 Ihanaa ystävänpäivää tasapuolisesti myöhässä kaikille. Miten siellä Suomessa on talvi edennyt, onko mitään merkkejä kevään tulosta havaittavissa? Mulla on alkanut työt täällä rullaamaan, kaksi ekaa viikkoa on enimmäkseen harjoittelua, mutta pikkuhiljaa päästään käsiksi ihan oikeisiin töihin 🙈

Taijanomaista blogista bongasin Tämä vai tuo kysymyspostauksen ja tässäpä mun versio. Taijan blogiin pääsette tästä.

iso kaupunki / pieni paikkakunta

Olen pieneltä paikkakunnalta lähtenyt isoon maailmaan. Vaikka pienissä kaupungeissa ja kylissä onkin oma tuttu ja turvallinen " imagonsa " niin viihdyn silti isossa kaupungissa, missä on tekemistä ympäri vuoden ja palveluita mistä valita. Lomilla onkin sitten kiva etsiytyä pieniin paikkoihin, mihin on helppo tutustua 😊

aamut / illat

Hankala.. koska ikää alkaa jo olla olen tuotteliaampi aamulla, mutta inhoan aamuherätyksiä! 😂 Viikonloppuna on kiva taas välillä valvoa hieman pidempään, varsinkin lämpiminä kesäiltoina.

kesä / talvi

Kesä! Olen kesänlapsi, rakastan lämpöä, auringon valoa ja kevyitä vaatteita. Talvi on kiva, jos pakkasta on sopivasti, 10 - 15 astetta ja puhdasta puuterilunta.

kevät / syksy

Vaikka rakastan kesää, tykkään silti syksyn tuomasta väriloistosta pohjoisessa. Pehmeät villapaidat ja tuoksukynttilät ❤️

elokuvat / sarjat

Nuorena seurasin monia sarjoja telkkarista, mutta nykyään TV tarjonta on mennyt surkeaksi... 

puhelut / viestit

Toki arvostan enemmän puheluita, varsinkin videopuheluita S: n kanssa, mutta huomattavasti enemmän käytän Whatsapp viestejä.

sushi / tacot

Ennen en tykännyt sushista, mutta nykyään iltapalana sushi on yksi suurin herkku 😋

aamupala / illallinen

Ehdottomasti illallinen. Aamupalaksi riittää kuppi kahvia.

aina myöhässä / aina ajoissa

Olen koko tyourani aikana myöhästynyt kerran! Yleensä olen työpaikalla n. 10-15min etukäteen, ja muutenkin minä joudun yleensä olemaan se, joka odottaa muita..


haaveilija / realisti

Pakko myöntää, että jaksan edelleen haaveilla unelmien toteutumisesta, joiden tiedän olevan saavuttamattomissa 😞

autolla / kävellen

Olen aina kävellyt paljon, nautin kävelystä liikuntamuotona ja paikkojen rauhallisesta tutkimisesta. Mutta on ajokortti silti hyvä olla takataskussa.

kotona / viihteellä

Ehdottomasti kotona! Näin aikuisena sitä osaa arvostaa rauhallisia iltoja lämpimässä sohvalla, viltin alla oman rakkaan kainalossa, mäyris toisessa kainalossa ja lasi hyvää valkkaria.

introvertti / ekstrovertti

Olen aina tehnyt töitä ihmisten parissa, mutta vapaa- ajalla viihdyn omissa oloissani, oman perheen kesken. 

spontaani / suunniteltu

Koska Minni kulkee nykyään lähes joka paikkaan mukana, haluan suunnitella asiat hyvin etukäteen ja selvittää koiran kannalta asiat kuntoon, mm missä on lähin eläinlääkäri.

syödä ulkona / kokata itse

On kiva laittaa ruokaa itse, mutta on vielä kivempi istua valmiiseen pöytään!

Instagram / TikTok

En ole ikinä tehnyt TikTok tiliä enkä usko, että tulen tekemään. Instagram riittää minun tarpeisiini hyvin.



Kommentit

  1. Tää oli tosi hauska kysely, kiva kun otit itsekin tämän täytettäväksi! Mukava oppia uutta muista! :)

    Mukava kuulla että siellä menee hyvin ja asiat rullaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! :) sunkin vastaukset oli hauskoja lukea! Ihanaa viikonloppua!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unelma, joka ei toteutunut

Millaista on olla lentäjän vaimo?

Dermosil